İzleyiciler




Radyoya girebilmek için aşagıdaki link'e tıklayınız.
(Click here to enter the radio to the following link.)





Eda Karaytuğ - Gönülden Şarkılar

|




Merhabalar Eda Karaytuğ'un bu albümünde önce 2 parcasını dinlemiştim..Yani demolarını albüm çıkardıgının haberini aldım fakat indirmedim zaman geçsin dedim meraklandım..

Fakat 24 tv de Ahu Tanrıkuluyla gece moderatörü programında Eda Karaytuğ'u görünce şaşırdım ve mutlu oldum .. Süper sesi olan Eda Karaytuğ Halk müzigine ve sanat müzigine ayrı bir yorum katmıştır.. Şimdi benim ilk yorumlarım bunlar sizinde indirip yorumlarınızı bekliyoruz ..





-------------------------------



01. Gönlüm Yaralı Bilmiyorum Yar Bana Ne Oldu
02. Gönül Penceresinden Ansızın Bakıp Geçtin
03. Azad Bir Guşdum
04. Gönül Nedir Bilene Gönül Veresim Gelir
05. Aşk Nedir Nasıldır Bilen Var Mı
06. Gurbet O Kadar Acı Ki Ne Varsa İçinde
07. Yalnız Bırakıp Gitme Bu Akşam Yine Erken
08. Huma Kuşu Yükseklerden Seslenir
09. Çeşmeye Giderdi Sarışın Bir Kız
10. Tükendi Nakd-ı Ömrüm (Uzun Hava)
11. Sevenlerin Dergahında Çok Derin Aşka Düştüm
12. Ben Güzele Güzel Demem
13. Şıpsevdi (Saz Eseri)
14. Bakmıyor Çeşm-i Siyah Feryade
15. Aman Aman Ayrılık
16. Tango El Amal
17. Bir Yaz Gecesi Çamlıca Mehtabına Geldin
18. Kalbim Seni Özler








-------------------------------------
Download
-------------------------------------

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin